26 June 2014, 22:21
Bij de lascursus van het 240-260 register wees een medelid me erop dat de luchttoevoerbuis wel akelig dicht bij (lees: tegen) de radiateur zat. Wellicht dat dat het is.... Koeling blijft nu wel lager, maar wil nog ff afwachten wat hij bij 25+ graden doet.
Verder is mijn ruitensproeier overleden. Nieuw 2ehands pompje gescoord hiero, maar... Het zit vrees ik in de handel. Er komt nl. geen prik bij het pompje & de zekering is vers.
Iemand een idee welke vd 5 pinnetjes vd rechter hendel ik moet doormeten voor controle?
Verder is mijn ruitensproeier overleden. Nieuw 2ehands pompje gescoord hiero, maar... Het zit vrees ik in de handel. Er komt nl. geen prik bij het pompje & de zekering is vers.
Iemand een idee welke vd 5 pinnetjes vd rechter hendel ik moet doormeten voor controle?
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)