9 June 2005, 15:35
Divadi schreef:Vraag Sander eens naar de mogelijkheden in Polen (scheelt zo de helft van de prijs in NL/België)...
Je hebt trouwens conurrentie Sander; ik las laatst over een bedrijf dat zo'n tig auto's per maand die kant op brengt om te laten restaureren! Ga jij er nog 'iets' mee doen?!
He Divadi, je bedoelt die jongens van First Floor Classics zeker? Ik hou ze in de gaten...... :wink:
Je weet dat ik graag zou willen. Ik volg (grotendeels noodgedwongen) de weg van de geleidelijkheid. Gewone werk gaat ook door en ik durf de gok niet aan om alles ervoor te laten vallen. Volgende week ga ik de 265 ophalen. Dat zou al een week eerder, maar lukte niet ivm prive-troubles in Polen. Ziedaar al 1 van de 1000 mogelijke problemen. Je kunt dat natuurlijk ook kansen noemen, maar als jurist ben ik getraind om altijd eerst naar de 'shit' te kijken.......

Ik ga bij het ophalen van de 265 wel (verder) praten met mijn contacten. Ik wil in ieder geval zeker weten dat de uitvoering van het werk gegarandeerd is/blijft. Als dat ok is/blijft ga ik wel eens kijken naar vervoer, verzekeringen ed. In de tussentijd hou ik me beschikbaar voor tips en contacten.

Groeten,
Sander
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km