ok bedankt. Ik vervang verder niks aan de kleppen want heb die laten zitten.
Verder zat er al een pakking bij de nieuwe thermostaat dus heb die ook niet nodig (trouwens Marc, de thermostaat die in het blok zat tijdens demontage was een 92 graden; heb nu die 87-88 graden gehaald).
Die andere zwarte grote, is die voor de retour olie leiding van de turbo? Die was eerst oranje (zat een stukje in de carterpan; zie een aantal pagina's terug)
En die 4 grote dikke en 4 dunne? Sorry voor de vragen btw, maar dit is precies als het setje wat ik haalde om de carburateur te reviseren; daar zat ook van alles bij en was ook een flink gepuzzel. Toen merkte ik ook dat die set tevens ook bedoeld was voor een andere uitvoering van de carb, waardoor je bepaalde dingen over bleven...
en nu hebben we het nog niet eens over de koperen ringen gehad :redface:
oh en marc ik heb het blok vandaag volledig op z'n kop gehad om de carter pakking weg te halen, en heb besloten de krukas lagers te laten zitten. Het ziet er allemaal super uit, en heb het materiaal ook niet om die schalen op te meten ofzo. Ik gok het erop
![[Afbeelding: DSCN1463_zpsaf822cb9.jpg]](http://i931.photobucket.com/albums/ad152/Bandenautoservicebreda/DSCN1463_zpsaf822cb9.jpg)
Daarnaast merkte ik dat het project toch eigenlijk moet gaan opschieten (vooral de zoektocht naar de missende onderdelen) want m'n koppeling begint flink te slippen. En ga deze niet vervangen voordat ik de swap wil doen.
Verder zat er al een pakking bij de nieuwe thermostaat dus heb die ook niet nodig (trouwens Marc, de thermostaat die in het blok zat tijdens demontage was een 92 graden; heb nu die 87-88 graden gehaald).
Die andere zwarte grote, is die voor de retour olie leiding van de turbo? Die was eerst oranje (zat een stukje in de carterpan; zie een aantal pagina's terug)
En die 4 grote dikke en 4 dunne? Sorry voor de vragen btw, maar dit is precies als het setje wat ik haalde om de carburateur te reviseren; daar zat ook van alles bij en was ook een flink gepuzzel. Toen merkte ik ook dat die set tevens ook bedoeld was voor een andere uitvoering van de carb, waardoor je bepaalde dingen over bleven...
en nu hebben we het nog niet eens over de koperen ringen gehad :redface:
oh en marc ik heb het blok vandaag volledig op z'n kop gehad om de carter pakking weg te halen, en heb besloten de krukas lagers te laten zitten. Het ziet er allemaal super uit, en heb het materiaal ook niet om die schalen op te meten ofzo. Ik gok het erop
![[Afbeelding: DSCN1463_zpsaf822cb9.jpg]](http://i931.photobucket.com/albums/ad152/Bandenautoservicebreda/DSCN1463_zpsaf822cb9.jpg)
Daarnaast merkte ik dat het project toch eigenlijk moet gaan opschieten (vooral de zoektocht naar de missende onderdelen) want m'n koppeling begint flink te slippen. En ga deze niet vervangen voordat ik de swap wil doen.
1969 Amazon