1 June 2014, 22:29
@Jambon: ik kan prima door de lamellen heen kijken. Heb je bij verstopte kanalen altijd kapotte lamellen of hoeft dat niet?
@Roger: Ja hoor, ook bij de 240 kan de waterpomp aan gort
Hij maakt geen lawaai en loopt soepel. Ik vermoed niet dat die het is, maar ik hou de optie open en vul het lijstje aan
Thanks
Gisteren weer 250 snelwegkm's gereden en hij blijft mooi stabiel. Dan zit het misschien toch in die stekkers.
Die heb ik immers losgehad na de tellerbak-reparatie.
Ik trek de stekker gewoon nog eens los, wellicht dat hij dan weer wat lager staat.
@frox: ik begreep dat dan de benzinemeter ook van slag zou moeten zijn, en die staat wel goed.
Vandaag de lak gecleaned & gewaxed, ook de deurstijlen, dorpels, kofferbakranden (echt een verzamelplek voor algen), sierstrips. Wat een klus... dik 4 uur bezig geweest, maar hij glimt weer als een opgepoetste appel voor de juf
@Roger: Ja hoor, ook bij de 240 kan de waterpomp aan gort

Gisteren weer 250 snelwegkm's gereden en hij blijft mooi stabiel. Dan zit het misschien toch in die stekkers.
Die heb ik immers losgehad na de tellerbak-reparatie.
Ik trek de stekker gewoon nog eens los, wellicht dat hij dan weer wat lager staat.
@frox: ik begreep dat dan de benzinemeter ook van slag zou moeten zijn, en die staat wel goed.
Vandaag de lak gecleaned & gewaxed, ook de deurstijlen, dorpels, kofferbakranden (echt een verzamelplek voor algen), sierstrips. Wat een klus... dik 4 uur bezig geweest, maar hij glimt weer als een opgepoetste appel voor de juf

Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)