28 May 2014, 11:49
Dat zijn inderdaad geen boutjes, maar gewoon pennen. Die kunnen dus niet los, maar die zijn ook niet de schuldige denk ik.
Aan de foto's te zien is de carterpan er al onderuit, dus die boutjes zijn het dan ook niet.
Ik denk dat de oude pakking gewoon zorgt dat het nog muurvast zit.
Ik zou met een plamuurmes of iets anders dun er tussen tikken, langs de gehele rand en dan steeds meer ruimte creëren. Ik verwacht dat ie dan uiteindelijk los schiet.
Dun beginnen langs de hele rand, dan trek je niets krom. Volgens mij zat die bij mij ook behoorlijk vast.
Succes!
Aan de foto's te zien is de carterpan er al onderuit, dus die boutjes zijn het dan ook niet.
Ik denk dat de oude pakking gewoon zorgt dat het nog muurvast zit.
Ik zou met een plamuurmes of iets anders dun er tussen tikken, langs de gehele rand en dan steeds meer ruimte creëren. Ik verwacht dat ie dan uiteindelijk los schiet.
Dun beginnen langs de hele rand, dan trek je niets krom. Volgens mij zat die bij mij ook behoorlijk vast.
Succes!
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)