ik heb het maar even opgezocht over dat WOT signal, hier wat quotes:
"We also cut the blue/white wire from the TPS to the fuel ECU. Turbo cars dont need this WOT signal."
"Sbabbs claims certain ECU's will go to full rich"
"Kris' went full rich with 52lb"
Ik heb zelf een complete kabelboom gebruikt van een >91'er 240, werkt perfect. Alle sensoren zijn hetzelfde. Wel even de luchtmassameter kabels verlengen want die AMM kwam bij mij aan de passagierszijde ipv het origineel aan de voorkant bij de radiateur.
Voor de injector resistor (ligt eraan welke injectoren je gebruikt, sommigen hebben het niet nodig:
![[Afbeelding: VolvoResistorPack2.jpg]](http://i243.photobucket.com/albums/ff67/swiftjustice44/Sale%20Items/VolvoResistorPack2.jpg)
![[Afbeelding: images?q=tbn:ANd9GcS8g_BcVy92C3U_UZrOYu6...yiN4BFQjhg]](https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS8g_BcVy92C3U_UZrOYu6ScGn8Qg5qPexsPH8CEI1IyiN4BFQjhg)
En deze om de LH2.4 stekker aan te sluiten op de rest van je auto:
"We also cut the blue/white wire from the TPS to the fuel ECU. Turbo cars dont need this WOT signal."
"Sbabbs claims certain ECU's will go to full rich"
"Kris' went full rich with 52lb"
Ik heb zelf een complete kabelboom gebruikt van een >91'er 240, werkt perfect. Alle sensoren zijn hetzelfde. Wel even de luchtmassameter kabels verlengen want die AMM kwam bij mij aan de passagierszijde ipv het origineel aan de voorkant bij de radiateur.
Voor de injector resistor (ligt eraan welke injectoren je gebruikt, sommigen hebben het niet nodig:
![[Afbeelding: VolvoResistorPack2.jpg]](http://i243.photobucket.com/albums/ff67/swiftjustice44/Sale%20Items/VolvoResistorPack2.jpg)
En deze om de LH2.4 stekker aan te sluiten op de rest van je auto:

