Weinig kans dat je een willekeurige niet-B230FK kabelboom kan gebruiken, ik hoop dat een 240 kabelboom van 91-92 nog in de buurt komt. Ik heb een simpele B230F van een 1991 740 naar een 1989 240 gezet en daarvoor moest ik de motorkabelboom al overzetten, en een sensor. Volvo was erg zuinig met stekkers en stroomdraad, hier een overzicht voor 80-87, volgens mij tel ik al 25 verschillende en dat zijn dan de carb en K jet versies waar nauwelijks bedrading inzit. http://www.elbertbos.nl/NL/Kabelbomen.html
Die met elektronische injectie zijn veel uitgebreider, in de auto, en in de motorruimte. De 940 heeft nog een paar onderdelen aan de andere kant hangen, en een 8 polige stekker hangt recht in plaats van middenin.
Hier nog een prachtlijst: http://www.davebarton.com/volvoharnesses.html
Die met elektronische injectie zijn veel uitgebreider, in de auto, en in de motorruimte. De 940 heeft nog een paar onderdelen aan de andere kant hangen, en een 8 polige stekker hangt recht in plaats van middenin.
Hier nog een prachtlijst: http://www.davebarton.com/volvoharnesses.html
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

