18 May 2014, 19:47
Bedankt voor de reacties.
Mark, het meeste spul kan to h met die motorkabelboom van een late 240 zo op de B230FK?
Op die 8-polige stekker zitten toch standaard aansluitingen die ong. 20 jaar hetzelfde zijn gebleven?
Asterix: Dat houden we in gedachte. Uit welk jaar is die 240 ?
Dennis. Enkele V-assen liggen er al. Daar beginnen we eerst mee. We moeten dus ook een paar draden van de computers doorknippen en je bent er zeker van dat de snelheid niet nodig is voor de LH ecu? Bij jou 77-er heb je dus ook gewoon de stekker aangesloten op de kabelboom en de extra stekkers voor de ecu's van een 940? Allemaal met een late motorkabelboom ve 240?
Nogmaals dank en bvd voor extra opmeriingen.
Mark, het meeste spul kan to h met die motorkabelboom van een late 240 zo op de B230FK?
Op die 8-polige stekker zitten toch standaard aansluitingen die ong. 20 jaar hetzelfde zijn gebleven?
Asterix: Dat houden we in gedachte. Uit welk jaar is die 240 ?
Dennis. Enkele V-assen liggen er al. Daar beginnen we eerst mee. We moeten dus ook een paar draden van de computers doorknippen en je bent er zeker van dat de snelheid niet nodig is voor de LH ecu? Bij jou 77-er heb je dus ook gewoon de stekker aangesloten op de kabelboom en de extra stekkers voor de ecu's van een 940? Allemaal met een late motorkabelboom ve 240?
Nogmaals dank en bvd voor extra opmeriingen.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

