7 May 2014, 11:32
Ik heb een excelletje dat ik gebruik om de kosten van een auto ongeveer te berekenen. Ik heb ze even naast elkaar gezet (zonder verder op rep of onderhoud te letten) en ben ervan uitgegaan dat je 20000km per jaar rijdt.
Bij dat aantal km's is t break even of je nou op lpg of op benzine rijdt. Maar..... op benzine zul je nog wel iets moeten regelen voor de wintermaanden, want dan mag je er niet mee rijden.
Ik zou dus voorlopig lekker doorrijden op lpg. En als t echt te duur wordt, dan moet je misschien eerder denken aan een heel zuinig autootje, dan op benzine rijden in je Volvo ben ik bang.....
Bij dat aantal km's is t break even of je nou op lpg of op benzine rijdt. Maar..... op benzine zul je nog wel iets moeten regelen voor de wintermaanden, want dan mag je er niet mee rijden.
Ik zou dus voorlopig lekker doorrijden op lpg. En als t echt te duur wordt, dan moet je misschien eerder denken aan een heel zuinig autootje, dan op benzine rijden in je Volvo ben ik bang.....
![[Afbeelding: LPGvsBenzine_zps154170a3.jpg]](http://i1342.photobucket.com/albums/o763/psprangers/LPGvsBenzine_zps154170a3.jpg)
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...