7 April 2014, 23:17
Hoe ga je nu de grote draagarmrubbers verwijderen/demonteren?
Heb je al de speciale tool?
Hoop trouwens wel dat je volvo-rubbers hebt genomen en niet de Scantech (dan kun je vrij snel weer......)
Heb je al de speciale tool?
Hoop trouwens wel dat je volvo-rubbers hebt genomen en niet de Scantech (dan kun je vrij snel weer......)

