edwin schreef:Nog even het stukje werk bewonderd van Dennis.
Zag er keurig uit!!
Kon het zijn dat ik op de baan af en toe een zwarte rookpluim zag ?
Klopt Edwin, ik heb jullie allemaal voor de gek gehouden en heb er stiekem een diesel van gemaakt! Hihi.
Nee, de reden van de zwarte rook is dat de auto te rijk loopt. Niet altijd, want ik had hem even langs de kant gezet om af te koelen en daarna een ronde en toen waren de AFR's eigenlijk best goed, en na de ronde liep ie weer superrijk. Op de snelweg terug liep ie weer erg goed, goede AFR's onder boost en liep ie heel makkelijk (te makkelijk?) naar de +200.
Maar goed, ook met een slecht lopende auto heb ik de snelste tijd van de dag kunnen rijden in 5 rondes dus er zit nog veel meer in het vat. Ook vond ik dat ie soms wat teveel over de voorwielen gleed, dus de combi van Toekiefoekie banden achter en oude Toyo Proxes voor is ook niet super.
Toch een leuke dag gehad, ondanks de rit heen toen het na den Bosch begon te regenen en mijn zin plotsklaps verdwenen was. Toch maar ingeschreven, ik denk dat de "S"-stickers op waren want ik kreeg nummer 202, standaard 200-klasse haha. Maar ze hadden het goed veranderd op het inschrijfformulier. En ook leuk was de interesse en vragen van mensen als ik weer eens met mijn kap open stond om het stationair toerental aan te passen (of met een lege accu).
Estoque, was jij dat met de 245 op witte Polaris-velgen? edit: ik zag het al, dat was jij. Had je nog voor laten gaan in de rij, maar helaas niet meer even gekeken naar je auto. Volgende keer Nurburgring-meeting? Haha