22 February 2014, 09:04
Prima, maar je gaat er nu vanuit dat de bougiekabels niet goed zijn. Wie zegt dat ze niet 2 jaar oud zijn?
Ik heb altijd een beetje moeite met het advies dat alles maar gelijk nieuw moet. (ja ik chargeer, want we gebruiken allemaal ook 2ehands spul). Verder, als je stapsgewijs vervangt, krijg je meer inzicht wat de oorzaak van je storing was. Als je alles ineens doet, weet je dus niet welk onderdeel nu problemen gaf. Da's toch ook interessant zodat je weer leert hoeveel mooier hij loopt mbv welk onderdeel.
Ik zeg niet dat ik ze niet zou vervangen, maar alleen stapsgewijs.
Staat m.i. los van k-jet gevoeligheid.
Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk
Ik heb altijd een beetje moeite met het advies dat alles maar gelijk nieuw moet. (ja ik chargeer, want we gebruiken allemaal ook 2ehands spul). Verder, als je stapsgewijs vervangt, krijg je meer inzicht wat de oorzaak van je storing was. Als je alles ineens doet, weet je dus niet welk onderdeel nu problemen gaf. Da's toch ook interessant zodat je weer leert hoeveel mooier hij loopt mbv welk onderdeel.
Ik zeg niet dat ik ze niet zou vervangen, maar alleen stapsgewijs.
Staat m.i. los van k-jet gevoeligheid.
Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)