14 February 2014, 22:11
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14 February 2014, 22:20 door DennisvdB.)
Gaan we gewoon even de compressor mappings erbij pakken, meten is weten!
13T (kan zijn dat dit een mapping is van een WRX, de TD04 heeft nogal wat toevoegingen (H/HL etc) betreffende het compressorwiel)
![[Afbeelding: TD04L-13Tgraph.jpg]](http://i174.photobucket.com/albums/w112/fusca03/Motoren/TD04L-13Tgraph.jpg)
13G (schijnbaar van een 2.0T whiteblock)
![[Afbeelding: td04-13g-cfm.gif]](http://www.stealth316.com/images/td04-13g-cfm.gif)
Andere schaalverdeling (CFM ipv m3/s) dus hier nog een andere
![[Afbeelding: td04-13g.gif]](http://www.not2fast.com/turbo/maps/td04-13g.gif)
En de 15G
![[Afbeelding: td04-15g.gif]](http://www.not2fast.com/turbo/maps/td04-15g.gif)
Ik zou gewoon voor een 15G gaan, als je dan toch een turbo wilt vervangen.
13T (kan zijn dat dit een mapping is van een WRX, de TD04 heeft nogal wat toevoegingen (H/HL etc) betreffende het compressorwiel)
![[Afbeelding: TD04L-13Tgraph.jpg]](http://i174.photobucket.com/albums/w112/fusca03/Motoren/TD04L-13Tgraph.jpg)
13G (schijnbaar van een 2.0T whiteblock)
![[Afbeelding: td04-13g-cfm.gif]](http://www.stealth316.com/images/td04-13g-cfm.gif)
Andere schaalverdeling (CFM ipv m3/s) dus hier nog een andere
![[Afbeelding: td04-13g.gif]](http://www.not2fast.com/turbo/maps/td04-13g.gif)
En de 15G
![[Afbeelding: td04-15g.gif]](http://www.not2fast.com/turbo/maps/td04-15g.gif)
Ik zou gewoon voor een 15G gaan, als je dan toch een turbo wilt vervangen.

