14 February 2014, 22:00
Kan je ook niet echt helpen. Dit vond ik. Een G (al zijn letters geen numbers) lijkt dus wel beter te zijn dan een C.
Ik dacht dat die 13 serie in de B230fk zat (LPT), maar dat weet ik niet zeker...
Ik loop wat dat betreft nog een paar stapjes achter, eerst een AFR metertje, motronic chipje... etc etc, dan pas een andere turbo.
Citaat:What are your options?http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=150622
The Mistubishi 13c turbo is a small turbo in the range of TD04H turbochargers.
The larger the number the bigger the turbo and the more air it flows (at the same level of boost. A 13c flows 360 CFM and 15g 430 CFM.
The larger turbochargers are found mainly on Volvo 850's and V/C70'S.
As these are FWD Volvos with tranverse mounted engines the turbos are configured differently from the 13c turbo found on the redblock RWD Volvos!
Ik dacht dat die 13 serie in de B230fk zat (LPT), maar dat weet ik niet zeker...
Ik loop wat dat betreft nog een paar stapjes achter, eerst een AFR metertje, motronic chipje... etc etc, dan pas een andere turbo.

