10 February 2014, 23:35
Droevige dag, zojuist heb ik de 240 moeten schorsen, er staat nu 310.000 km op de teller. Hij staat nu in de schuur, te wachten tot die weer naar buiten mag.
Het afgelopen jaar hebben we een Boerderijtje gekocht en gerenoveerd, daar heb ik de Volvo goed voor kunnen gebruiken: Zware aanhangers, gipsplaten, puin, stort, van alles heeft er in gelegen: Super auto, geweldig. Maar vanwege de MRB is die nou geschorst, hij is voorlopig vervangen door een 740GLE benzine.
Onze eerste auto is nu de 940 LPT op G3 (voor woon/werk verkeer).
Tweede auto is de 740 op benzine (om de kinderen naar school te brengen)
Derde auto is de 240, om de 740 te vervangen tijdens de wintermaanden.
De MRB regeling blijft gewoon super krom, ik hoop echt dat die rechtszaak gewonnen wordt, dan zijn er weer 2 Volvo's van mij volledig belasting vrij.
Het afgelopen jaar hebben we een Boerderijtje gekocht en gerenoveerd, daar heb ik de Volvo goed voor kunnen gebruiken: Zware aanhangers, gipsplaten, puin, stort, van alles heeft er in gelegen: Super auto, geweldig. Maar vanwege de MRB is die nou geschorst, hij is voorlopig vervangen door een 740GLE benzine.
Onze eerste auto is nu de 940 LPT op G3 (voor woon/werk verkeer).
Tweede auto is de 740 op benzine (om de kinderen naar school te brengen)
Derde auto is de 240, om de 740 te vervangen tijdens de wintermaanden.
De MRB regeling blijft gewoon super krom, ik hoop echt dat die rechtszaak gewonnen wordt, dan zijn er weer 2 Volvo's van mij volledig belasting vrij.
Honda CBR600 1996
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel