7 February 2014, 15:02
Zoals sommige van jullie al wel weten ben ik van plan om straks de oranje te gaan voorzien van een zelf programmeerbaar injectie systeem. Het is de bedoeling dat de volvo bi-fuel word en zowel op benzine als lpg goed zal moeten draaien. Nu ben ik een beetje aan het zoeken geslagen en terecht gekomen bij bs-autotune en heb ik mijn keuze lijst eigenlijk in kunnen krimpen tot de volgende systemen
-megasquirt
-Universal EMS-4
-KDFI 1.4
wat ik begrijp is dat megasquirt niet leverbaar is door dit bedrijf maar de andere 2 opties wel
het verschil wat ik er eingelijk uit kan halen is dat op EMS-4 geen lambda wideband controller op de unit zit en die dus los er bij moet kopen. bij de KDFI unit is dit niet nodig.
is er iemand die ervaring heeft met deze systemen en mischien wat meer helderheid kunnen bieden voordat ik naar bs-autotune stap om daar te gaan praten.
-megasquirt
-Universal EMS-4
-KDFI 1.4
wat ik begrijp is dat megasquirt niet leverbaar is door dit bedrijf maar de andere 2 opties wel
het verschil wat ik er eingelijk uit kan halen is dat op EMS-4 geen lambda wideband controller op de unit zit en die dus los er bij moet kopen. bij de KDFI unit is dit niet nodig.
is er iemand die ervaring heeft met deze systemen en mischien wat meer helderheid kunnen bieden voordat ik naar bs-autotune stap om daar te gaan praten.
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]