23 October 2014, 16:24
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23 October 2014, 16:27 door sander69.)
ik had al een foto in een ander topic geplaatst, maar zal het hier ook doen; is idd wel zo netjes en handig, zodat je weet waar het over gaat..
zo werd hij gebracht.
[ATTACH=CONFIG]3626[/ATTACH]
naast 1 van zijn grotere broers:
[ATTACH=CONFIG]3627[/ATTACH]
wat een simpele poetsbeurt met een auto kan doen.
[ATTACH=CONFIG]3628[/ATTACH]
en het eindresultaat; incl 4 nieuwe bandjes
[ATTACH=CONFIG]3629[/ATTACH]
Waar ik de auto gekocht heb, sprak over een E uitvoering, maar dat is het idd niet.... volgens mij is hij dat ook nooit geweest..
vwb de rem: ik kan het pedaal gewoon intrappen, zonder dat hij helemaal naar de bodem zakt; het lijkt erop dat hij ook gewoon druk opbouwt, als ik hem een paar keer achter elkaar intrap.
handrem....idd niet eens aan gedacht om die te gebruiken, maar is ook even wennen als je gewend bent dat hij rechts zit en nu ineens links
zo werd hij gebracht.
[ATTACH=CONFIG]3626[/ATTACH]
naast 1 van zijn grotere broers:
[ATTACH=CONFIG]3627[/ATTACH]
wat een simpele poetsbeurt met een auto kan doen.
[ATTACH=CONFIG]3628[/ATTACH]
en het eindresultaat; incl 4 nieuwe bandjes
[ATTACH=CONFIG]3629[/ATTACH]
Waar ik de auto gekocht heb, sprak over een E uitvoering, maar dat is het idd niet.... volgens mij is hij dat ook nooit geweest..
vwb de rem: ik kan het pedaal gewoon intrappen, zonder dat hij helemaal naar de bodem zakt; het lijkt erop dat hij ook gewoon druk opbouwt, als ik hem een paar keer achter elkaar intrap.
handrem....idd niet eens aan gedacht om die te gebruiken, maar is ook even wennen als je gewend bent dat hij rechts zit en nu ineens links
Volvo 245 GLT 2.1 Turbo 1983; Volvo V70 R AWD Black 1997; Volvo C70 Cabrio 2007 D5; Saab 900 classic Aero 1992