2 February 2014, 13:39
De nieuwe BW55 rijdt prima, alleen ik wil het aantal toeren drastisch terugbrengen, aangezien ik nu een 4,10 achteras eronder heb. Op de snelweg is het hele gevoel van cruisen daardoor weg.
Dus vrijdagavond bij Pieter vd Ligt een 3,73 achteras opgehaald.
[ATTACH=CONFIG]2202[/ATTACH]
As ziet er erg goed is, heel klein beetje vliegroest, verder niets mis mee.
Ivm het lompe gewicht van dat ding ga ik eerst even een karretje maken, zodat ik de as vrij kan manoeuvreren tussen tuin en schuur. Daarna roest eraf borstelen, in de primer zetten en vervolgens aflakken. Moet voor het lakken wel even wachten tot de vorst voorbij is.
Heeft iemand tips voor een merk van goede/semi-pro primer en steenslagbestendige lak?
Ohja, geen Hammerite, mijn Volvo is geen tuinhekje
Dus vrijdagavond bij Pieter vd Ligt een 3,73 achteras opgehaald.
[ATTACH=CONFIG]2202[/ATTACH]
As ziet er erg goed is, heel klein beetje vliegroest, verder niets mis mee.
Ivm het lompe gewicht van dat ding ga ik eerst even een karretje maken, zodat ik de as vrij kan manoeuvreren tussen tuin en schuur. Daarna roest eraf borstelen, in de primer zetten en vervolgens aflakken. Moet voor het lakken wel even wachten tot de vorst voorbij is.
Heeft iemand tips voor een merk van goede/semi-pro primer en steenslagbestendige lak?
Ohja, geen Hammerite, mijn Volvo is geen tuinhekje

Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)