28 January 2014, 12:13
die hele keuring bij de rdw stelt niets voor,
ik heb afgelopen donderdag mijn turbo laten omkeuren naar benzine:
- In de koffer laten zien dat het systeem eruit is
- Onder de motorkap laten zien dat de lpg-computer eruit is en het spruitstuk weer dicht is(heb gewoon imbusjes in de gaten gedraaid)
- Onder de auto doorgelopen om te zien of mijn LPG-leiding weg was
- CO gemeten - was 3.0 terwijl 3.5 bij mij was toegestaan(BJ 1983)
En toen een hand gekregen en kon ik weer weg(na betalen van 27 euro)
Lampen hebben ze bij mij niet naar gekeken(1 van mijn lampen stond echt scheef), ik had (kwam ik later achter) niet eens remlichten.. is allemaal niet opgemerkt.
Ik ben bij de RDW in Almelo geweest..
ik heb afgelopen donderdag mijn turbo laten omkeuren naar benzine:
- In de koffer laten zien dat het systeem eruit is
- Onder de motorkap laten zien dat de lpg-computer eruit is en het spruitstuk weer dicht is(heb gewoon imbusjes in de gaten gedraaid)
- Onder de auto doorgelopen om te zien of mijn LPG-leiding weg was
- CO gemeten - was 3.0 terwijl 3.5 bij mij was toegestaan(BJ 1983)
En toen een hand gekregen en kon ik weer weg(na betalen van 27 euro)
Lampen hebben ze bij mij niet naar gekeken(1 van mijn lampen stond echt scheef), ik had (kwam ik later achter) niet eens remlichten.. is allemaal niet opgemerkt.
Ik ben bij de RDW in Almelo geweest..
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo