29 December 2013, 23:51
Ja, ik heb al wel wat heen en weer gereden, (2m naar voor en terug). Sturen lukt nog niet echt ivm de stuurstang. Er staan ook kleinere 15" banden onder, hij was 4cm verlaagd, maar oogde niet echt laag.
De voorwielophanging kan ik nu wel dromen, ik zit nog even te denken hoe ik een goede oplossing kan verzinnen voor het losmaken van de remmerij (nu moet telkens het remsysteem ontkoppeld worden als ik de veerpoot vervang)
De voorwielophanging kan ik nu wel dromen, ik zit nog even te denken hoe ik een goede oplossing kan verzinnen voor het losmaken van de remmerij (nu moet telkens het remsysteem ontkoppeld worden als ik de veerpoot vervang)

