22 December 2013, 12:09
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22 December 2013, 12:16 door cindyenroy.)
Hallo Volvo liefhebbers, ik ben een tijdje hier niet meer geweest, wel leuk om te zien dat ik nog kon inloggen en dat mijn Topic nog bestond. Ik heb deze Volvo waar dit topic over ging, nadat ik hem had opgeknapt en op kenteken gezet had, helaas moeten verkopen, MAAR ik sta nu op het punt, om mijn grote liefde weer terug te kopen ! De persoon die hem toen van mij gekocht had, wil er vanwege de nwe oldtimer regeling weer vanaf, begin volgend jaar heb ik een afspraak gemaakt om te gaan kijken.
En als ie met liefde en respect behandeld is, de afgelopen jaren, dat ik hem uit het oog verloren was, dan zal ik hier mijn project zeker gaan voortzetten.
Ik zag ook dat mijn foto's hier niet meer werken, irritant, ik zal dit zsm oplossen. I.v.m onnodige forum vervuiling zal ik hier gewoon verder gaan.....
Groet Roy
Tevens ga ik morgen nog naar een 2e 240 kijken......dus ja ik ben weer terug en lekker bezig met mijn oude hobby ! Wordt vervolgd dus........
En als ie met liefde en respect behandeld is, de afgelopen jaren, dat ik hem uit het oog verloren was, dan zal ik hier mijn project zeker gaan voortzetten.
Ik zag ook dat mijn foto's hier niet meer werken, irritant, ik zal dit zsm oplossen. I.v.m onnodige forum vervuiling zal ik hier gewoon verder gaan.....
Groet Roy
Tevens ga ik morgen nog naar een 2e 240 kijken......dus ja ik ben weer terug en lekker bezig met mijn oude hobby ! Wordt vervolgd dus........