18 December 2013, 13:23
Het is al uitgelegd door de stichting op Facebook: kennelijk is die advocaat gewoon echt peperduur. Wel erg succesvol, maar daar hangt dus kennelijk een gigantisch prijskaartje aan. Lijkt er dus op dat de stichting er zelf niets aan zal overhouden. Ze hebben naar eigen zeggen een veelvoud van 30.000 Euro nodig (iemand op Facebook opperde dat dat wel genoeg zou zijn voor die advocaat), en die veelvoud betekent dus "duizenden donaties". Zou me niets verbazen als ze die 5000 misschien toch halen, maar de vraag is of die advocaat dat bedrag voldoende vindt. Autobelangen wenst in ieder geval geen andere advocaat of jurist, en neemt alleen genoegen met de advocaat Barkhuysen.
Over de vermeende leden: in een toespraak werd gezegd dat het onderzoek van Autobelangen "onder haar 30.000 leden" gehouden werd. Of de stichting is geen stichting, of er is gewoon een verkeerde woordkeuze gehanteerd. Laat ik het dan zo zeggen: ze hebben 30.000 vaste supporters.
Over de vermeende leden: in een toespraak werd gezegd dat het onderzoek van Autobelangen "onder haar 30.000 leden" gehouden werd. Of de stichting is geen stichting, of er is gewoon een verkeerde woordkeuze gehanteerd. Laat ik het dan zo zeggen: ze hebben 30.000 vaste supporters.