6 December 2013, 20:12
zweedse schone schreef:Ja ik ga gewoon met een geschorste auto rijden - ik heb eerst een verlaten boslaan en dan na 5 minuten direct op een autoweg waar geen parkeerplaatsen zijn. Nog nooit een controle gehad en indien dan boete waarschijnlijk maar dan de winst al weer van de LPG. De wisselende regels van de zwabberaars uit Den haag vragen om burgelijke ongehoorzaamheid. En ze begrijpen maar niet dat de PVV zoveel aanhangers krijgt. Denk na en niet zo theoretisch als meneer Weekers en dan terwijl je weet dat je niet juist zit gewoon zeggen dat alle cijfers kloppen. denk na over regels want dit kost meer dan dat het oplevert
Sorry, ben ff de moraalridder: Ik vind het onverantwoord, denk je dat de verzekering iets dekt als je bewust geschorst rondrijd? Ongeluk zit in een klein hoekje. 1 klein foutje, 1 tegenligger of een mountainbiker op je zgn. verlaten bosweg, en je ligt de rest van je leven krom vd schulden.
Als je dan maar niet beweert dat dat de schuld van Weekers is.
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)