2 November 2013, 14:28
De T-stukjes kun je beter vervangen door originele rechte pijpjes voor waterslang.Die hebben een opstaand randje zodat de slangenklem nooit eraf kan schieten. Is dus wat safer.
De LPG schakelaar moet je dan wel onder het dashboard uit het zicht plaatsen. In principe moet alles eruit behalve het vastgeschroefde deel van de lpg leiding.
Voor het gat in de bodem zou ik een dunne metalen plaat nemen die je over de rand van het gat vast kit met goede kit, bijvoorbeeld ruitenkit.
De lpg tank hoef je niet perse leeg te rijden. De lpg leiding aan de tank een paar slagen los draaien en leeg laten sissen. Hetzelfde principe voor de lpg vulslang.
Je tank loopt NIET leeg ; alleen het restant lpg uit de vulslang en de lpg leiding loopt eruit.
Dit doe je uiteraard in de buitenlucht !
De LPG schakelaar moet je dan wel onder het dashboard uit het zicht plaatsen. In principe moet alles eruit behalve het vastgeschroefde deel van de lpg leiding.
Voor het gat in de bodem zou ik een dunne metalen plaat nemen die je over de rand van het gat vast kit met goede kit, bijvoorbeeld ruitenkit.
De lpg tank hoef je niet perse leeg te rijden. De lpg leiding aan de tank een paar slagen los draaien en leeg laten sissen. Hetzelfde principe voor de lpg vulslang.
Je tank loopt NIET leeg ; alleen het restant lpg uit de vulslang en de lpg leiding loopt eruit.
Dit doe je uiteraard in de buitenlucht !