2 November 2013, 13:57
Ik wil binnenkort LPG uitbouwen.
Dat klinkt eenvoudig, maar ik heb twijfel over de volgende punten:
-koelwater naar de verdamper zit nu via 2 T-stukjes.
De destijds doorgesneden koelslang dient weer 1:1 gekoppeld te worden, Ik wil hier gewoon 2 stukjes koperen leiding voor gebruiken
-de LPG keuzeschakelaar in de auto en de de benzine klep/solenoid wil ik laten zitten als soort van antidiefstal brandstofklep.
-Dat gat in de bodem van de 245, als de tank weg is, moet dat gelast worden of is een houten plaat met enkele parkers ook voldoende? Vwb stevigheid was het kennelijk niet nodig.
-Als ik de LPG tank leeg rij, kan ik dan ongestraft het laatste gas laten ontsnappen via het vlotterdeel of kan er nog een flinke gaswolk ontstaan?
Dat klinkt eenvoudig, maar ik heb twijfel over de volgende punten:
-koelwater naar de verdamper zit nu via 2 T-stukjes.
De destijds doorgesneden koelslang dient weer 1:1 gekoppeld te worden, Ik wil hier gewoon 2 stukjes koperen leiding voor gebruiken
-de LPG keuzeschakelaar in de auto en de de benzine klep/solenoid wil ik laten zitten als soort van antidiefstal brandstofklep.
-Dat gat in de bodem van de 245, als de tank weg is, moet dat gelast worden of is een houten plaat met enkele parkers ook voldoende? Vwb stevigheid was het kennelijk niet nodig.
-Als ik de LPG tank leeg rij, kan ik dan ongestraft het laatste gas laten ontsnappen via het vlotterdeel of kan er nog een flinke gaswolk ontstaan?