18 October 2013, 23:00
Volvo 142 B23 schreef:Neem aan dat ie van de 'nieuwe' gerafelde set de banden gaat vervangen zodat ie met de oude nog even door kan rijden.Exact! Ik kon nergens een goede set vinden, dus daarom maar een gerafelde set "reviseren".
En ik heb geen '93-gordels gemonteerd omdat daarvan het "klikding" of om in "luidsprekerland" te spreken: het 75-er vrouwtje het 93-er mannetje niet accepteert

Half VKV afgezocht maar mijn middenconsole loopt door tussen de stoelen, dus ik heb geen losse stengels om de gordels in te klikken, maar het moet in de houder passen.
Ik ga inderdaad (wat Jambon al dacht) niet zelf met garen klooien-, maar gewoon naar de meubelmaker of leerhandel. Staalgaren met een industriële naaimachine gebruiken en dan komt dat wel goed.
Ik moet toch iets, want ik vind het geen fijne gedachte en daarnaast is het APK afkeur, dus kom ik bij deze oplossing.
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)