24 September 2013, 13:14
BartWillem heeft het RDW gecheckt want eigenlijk is het een kenteken uit '85 voor een '83er.. (Het grote mysterie van mijn 245T ja, en een reden van het 'tweetje' op de plaat).
244Drift zou het weleens bij het rechte eind gehad kunnen hebben, maar het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat ik wilde kijken hoe het stond met oude platen ;-). Dat transport op deze manier niet geheel past bij de manier waar de Nederlandsche Staat dat bedoelt heeft begrijp ik uiteraard erg goed.
Het 'ding' zoals BartWillem zo respectvol weet op te merken ;-) heeft overigens een tikkende klep... kleppen stellen is dus een must, en had ik nog niet op m'n to-do lijstje staan.. en.. ach hoe lang de B200 erin blijft weet ik nog niet. De B230FK met M90 uit m'n sloper 940 zou weleens in de toekomst een ander doel kunnen krijgen dan de originaliteit aantasten van de '83er... We'll see. mogelijkheden genoeg.
244Drift zou het weleens bij het rechte eind gehad kunnen hebben, maar het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat ik wilde kijken hoe het stond met oude platen ;-). Dat transport op deze manier niet geheel past bij de manier waar de Nederlandsche Staat dat bedoelt heeft begrijp ik uiteraard erg goed.
Het 'ding' zoals BartWillem zo respectvol weet op te merken ;-) heeft overigens een tikkende klep... kleppen stellen is dus een must, en had ik nog niet op m'n to-do lijstje staan.. en.. ach hoe lang de B200 erin blijft weet ik nog niet. De B230FK met M90 uit m'n sloper 940 zou weleens in de toekomst een ander doel kunnen krijgen dan de originaliteit aantasten van de '83er... We'll see. mogelijkheden genoeg.
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.

