9 April 2006, 22:08
De laatste/Den sista
De laatste tweehonderd te verkopen exemplaren van de 200-serie werden genummerd van tweehonderd tot en met ÃÂÃÂn. Het nummer werd op een plaatje in het interieur aangebracht. Nummer ÃÂÃÂn werd eigenlijk nummer 2 862 413, een blauw metallic 245. En nummer ÃÂÃÂn was ook de derde van de laatste drie. De andere twee 240-ers, een vier- en een vijfdeurs, waren voor het Volvo Museum bedoeld.
edit: http://www.volvo200.org/modellen/laatste.htm[/quote]
Hoe zit het dan met deze Classic:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volvo-240...enameZWDVW
De laatste tweehonderd te verkopen exemplaren van de 200-serie werden genummerd van tweehonderd tot en met ÃÂÃÂn. Het nummer werd op een plaatje in het interieur aangebracht. Nummer ÃÂÃÂn werd eigenlijk nummer 2 862 413, een blauw metallic 245. En nummer ÃÂÃÂn was ook de derde van de laatste drie. De andere twee 240-ers, een vier- en een vijfdeurs, waren voor het Volvo Museum bedoeld.
edit: http://www.volvo200.org/modellen/laatste.htm[/quote]
Hoe zit het dan met deze Classic:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volvo-240...enameZWDVW
Ferdinand Vroom - Volvo C70 2.4i 2006 - info@ferdinandvroom.nl