13 September 2013, 11:03
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13 September 2013, 11:16 door Marc1970.)
Daar kan niet veel aan stuk. Wegzetten met warme motor, wielen van de grond, misschien 98 tanken die is wat langer houdbaar dan 95. Ik heb een 240 die een paar maanden of jaren buiten had gestaan (dikke luizenpoeplaag, nu weer wit), alle remmen zaten vast maar verder niks aan de hand. En ook de remmen raakten vanzelf weer gangbaar na een paar keer flink oververhit te zijn geweest.
Misschien zou het helpen als je voor de stalling de remvloeistof ververst.
Ja, toch iets, het membraan van het benzinedrukregelaartje (voorop de injectierail) was ws. door de tijd uitgedroogd en gaf vrij snel de geest. Als je uit de stalling komt zou ik een nieuwe bij de hand houden.
Altijd goed te doen is de dorpels leeg maken en houden, daar zit vaak allerlei blad en dennenaalden in wat vocht vasthoudt (denk compost). Achter de achterbumper zit ook altijd roest om 1 of andere reden, goed schoonspuiten die onderkant.
Misschien zou het helpen als je voor de stalling de remvloeistof ververst.
Ja, toch iets, het membraan van het benzinedrukregelaartje (voorop de injectierail) was ws. door de tijd uitgedroogd en gaf vrij snel de geest. Als je uit de stalling komt zou ik een nieuwe bij de hand houden.
Altijd goed te doen is de dorpels leeg maken en houden, daar zit vaak allerlei blad en dennenaalden in wat vocht vasthoudt (denk compost). Achter de achterbumper zit ook altijd roest om 1 of andere reden, goed schoonspuiten die onderkant.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969