8 September 2013, 06:12
Ohja, als je op gas wilt blijven rijden, ik weet niet wat er nu in ligt maar een LPI installatie-kit uit Polen werkt ook goed. Of je daar makkelijk 300 pk op LPG uit tovert weet ik niet.
Je hebt geluk dat je al fatsoenlijke remmen hebt, ook al zijn standaard 240 remmen niet verkeerd. Is het onderstel ook onder handen genomen? Belangrijker dan vermogen... Set Bilstein/Koni geel met fatsoenlijke veren of een coilover set eronder (al dan niet zelfbouw). Onder een turbo zitten standaard al dikkere stabi's, maar die kun je ook dubbel monteren, dus 4 in totaal. Chassisbrace welke subframe met auto verbind is ook makkelijk zelf te maken. Staat hier ook wat over op volvolvo.
Je hebt geluk dat je al fatsoenlijke remmen hebt, ook al zijn standaard 240 remmen niet verkeerd. Is het onderstel ook onder handen genomen? Belangrijker dan vermogen... Set Bilstein/Koni geel met fatsoenlijke veren of een coilover set eronder (al dan niet zelfbouw). Onder een turbo zitten standaard al dikkere stabi's, maar die kun je ook dubbel monteren, dus 4 in totaal. Chassisbrace welke subframe met auto verbind is ook makkelijk zelf te maken. Staat hier ook wat over op volvolvo.

