30 August 2013, 19:03
Zozo, proficiat met je nieuwe hobby! Deze auto heeft het laatste jaar al wat eigenaren/handel gezien. Regelmatig gespot op MP etc en altijd verbaasd over deze auto. Wat een mooi ding! Daar zit al een beste puist werk in!
De eerste tips heb je al binnen. Gewoon lekker je M46 voorzien van een verse koppeling, vermogen niet te ver boven de 200pk zetten en deze bak moet het goed kunnen verwerken. Ondertussen een M90 scoren en rustig opbouwen, voorzien van (afgedraaid) b230f vliegwiel en 850r-koppeling. En dan kan je (wellicht met slim motormanagement) het vermogen verder gaan opvoeren.. Maar ach... Dan gaan de pecunia's spelen....
Zoek ff op k-jet.org naar het handboek van je blok voor de locatie van de oliedrukmeter. Olietemp zou ik op je carterplug pakken.
Wat betreft je tellerverlichting zou ik een neiuw dimmertje overwegen. Omgeving Nieuw-Leusen heeft er bergen van liggen!
Succes om hem weer helemaal perfect te krijgen! Ps. Maar of deze nu in gebruik zoveel goedkoper zal zijn als een '92 245 op lpg...... Zeer als je hem naar 300pk wil brengen... Mwa.. Dat druf ik te betwijfelen.
Veel succes ermee! Erg mooie auto!
De eerste tips heb je al binnen. Gewoon lekker je M46 voorzien van een verse koppeling, vermogen niet te ver boven de 200pk zetten en deze bak moet het goed kunnen verwerken. Ondertussen een M90 scoren en rustig opbouwen, voorzien van (afgedraaid) b230f vliegwiel en 850r-koppeling. En dan kan je (wellicht met slim motormanagement) het vermogen verder gaan opvoeren.. Maar ach... Dan gaan de pecunia's spelen....
Zoek ff op k-jet.org naar het handboek van je blok voor de locatie van de oliedrukmeter. Olietemp zou ik op je carterplug pakken.
Wat betreft je tellerverlichting zou ik een neiuw dimmertje overwegen. Omgeving Nieuw-Leusen heeft er bergen van liggen!
Succes om hem weer helemaal perfect te krijgen! Ps. Maar of deze nu in gebruik zoveel goedkoper zal zijn als een '92 245 op lpg...... Zeer als je hem naar 300pk wil brengen... Mwa.. Dat druf ik te betwijfelen.
Veel succes ermee! Erg mooie auto!
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.

