30 August 2013, 10:35
Dank u allen voor de reacties,
Ben zelf ook erg blij met mn turbo.
Ben ook blij over het feit dat onderdelen goed te krijgen zijn, zit al sinds mn 17e in de Opel kadett C wereld(hoop niet dat dit vloeken in de kerk is
) maar daar worden goede onderdelen steeds schaarser, of er hangt een prijs aan wat niet meer leuk is voor een student als ik(nieuwe originele spatborden, links + rechts kosten toch al gouw 350-400 euro, om nog maar te zwijgen over de Getrag 265 versnellingsbakken want die gaan redelijk vaak weg voor een getal boven de 700 euro).
Ik heb nog geen filmpje van het geluid van de auto, maar heb sinds kort een GoPro dus dat zal niet lang meer duren..
Ben zelf ook erg blij met mn turbo.
Ben ook blij over het feit dat onderdelen goed te krijgen zijn, zit al sinds mn 17e in de Opel kadett C wereld(hoop niet dat dit vloeken in de kerk is
) maar daar worden goede onderdelen steeds schaarser, of er hangt een prijs aan wat niet meer leuk is voor een student als ik(nieuwe originele spatborden, links + rechts kosten toch al gouw 350-400 euro, om nog maar te zwijgen over de Getrag 265 versnellingsbakken want die gaan redelijk vaak weg voor een getal boven de 700 euro).Ik heb nog geen filmpje van het geluid van de auto, maar heb sinds kort een GoPro dus dat zal niet lang meer duren..