dan wordt het een andere monteren tenzij je het leuk vindt om te reviseren, dan kun je hem altijd nog apart houden en later onder handen nemen... Ik heb trouwens nog nooit een stuurhuis meegemaakt met die speling, maar zal ongetwijfeld wel vaker voorkomen...
Oh ja, als je een andere gaat zoeken, denk er dan wel aan dat er 2 soorten armen zijn gebruikt (ook pas achter gekomen..) arm kun je overigens wel overzetten..
btw, reviseren van deze stuurhuizen kan tot op zekere hoogte, het worm en tand gedeelte is officieel niet meer leverbaar, en als NOS heb ik ze voor top bedragen zien weggaan..
(was de tandheugel-oplossing maar voorhanden.. :frown:..)
Oh ja, als je een andere gaat zoeken, denk er dan wel aan dat er 2 soorten armen zijn gebruikt (ook pas achter gekomen..) arm kun je overigens wel overzetten..
btw, reviseren van deze stuurhuizen kan tot op zekere hoogte, het worm en tand gedeelte is officieel niet meer leverbaar, en als NOS heb ik ze voor top bedragen zien weggaan..
(was de tandheugel-oplossing maar voorhanden.. :frown:..)

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)