8 April 2006, 22:49
Heeft iemand een idee waar de Co stelschroef zit bij deze motor
Ik vermoed in het huis van de regelunit. Deze zit links boven de turbo, als je voor de auto staat (Italiaanse 780 2 liter turbo zonder kat.). Toen ik daar aan draaide had dit wel invloed op het Co.
Nadat ik het luchtfilter vervangen had probeerde de apk-diender hem onder de 2% te krijgen, maar dat lukt maar even en dan loopt ie weer op. Het schijnt dat de meting dan niet geldig is.
Ik heb snel de airco uitgedaan, maar na verloop van tijd beginnen de ventilatoren te blazen en schiet het Co weer omhoog. Toen ik de slang van het luchfilter probeerde te lossen werd ie link. Dat mocht niet
Het lijkt mij dat dit beter moet kunnen.
Wat is hier aan te doen?
Johan
Ik vermoed in het huis van de regelunit. Deze zit links boven de turbo, als je voor de auto staat (Italiaanse 780 2 liter turbo zonder kat.). Toen ik daar aan draaide had dit wel invloed op het Co.
Nadat ik het luchtfilter vervangen had probeerde de apk-diender hem onder de 2% te krijgen, maar dat lukt maar even en dan loopt ie weer op. Het schijnt dat de meting dan niet geldig is.
Ik heb snel de airco uitgedaan, maar na verloop van tijd beginnen de ventilatoren te blazen en schiet het Co weer omhoog. Toen ik de slang van het luchfilter probeerde te lossen werd ie link. Dat mocht niet
Het lijkt mij dat dit beter moet kunnen.
Wat is hier aan te doen?
Johan
544 sport, Duett, Amazone 133GT, P1800E, P1800E, 1800ES, 242 Nordica, 245 gl, 262c Bertone two tone, 262c Bertone, 780c Bertone, 480 Turbo, C70 Cabriolet, C30,

