7 April 2006, 10:30
hoe wordt dit nou gemonteerd? Turbo naar achteren/beneden tegen het schutbord of zo dat ie helemaal vooraan zit? Naar achteren zouden er ruimteproblemen zijn en naar voren zit de flens op de kop en krijg je de bougies er niet meer uit geloof ik...
Er zit geen versteviging bij on het gewicht van de turbo te dragen dacht ik. misschien even een maken.
Ik zou niet voor zon spruitstuk gaan als je relatief standaard blijf rondrijden... Veel eerdere een volvo 1990+ spruitstuk dat is uitgefreesd ofzo.. Er zijn al mensen die 400 whp daar mee gehaald hebben.
als dit de verbeterde uitvoering is is het wel goed lijkt mij
dek eraan dat de standaard downpipe ook niet past.. Maar daar is wel wat aan te doen.
Er zit geen versteviging bij on het gewicht van de turbo te dragen dacht ik. misschien even een maken.
Ik zou niet voor zon spruitstuk gaan als je relatief standaard blijf rondrijden... Veel eerdere een volvo 1990+ spruitstuk dat is uitgefreesd ofzo.. Er zijn al mensen die 400 whp daar mee gehaald hebben.
als dit de verbeterde uitvoering is is het wel goed lijkt mij
dek eraan dat de standaard downpipe ook niet past.. Maar daar is wel wat aan te doen.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni