11 May 2013, 22:49
tja, wat gan ik doen.
de golf 1 diesel blijft, omdat die zo zuinig is, 1:20 als het vrouwtje erin rijdt en 1;18.5/19 als ik erin rij.
de 740 diesel, weet ik nog niet 1300en nog iets vind ik echt wel veel.
ik heb nog een "88 er 740 met 230f motor en m47 bak liggen, maar daar ik de koppakking van kapot. ik heb de motor nooit gehoord. zit trouwens ook geen kenteken bij.
zou zoiets redelijk handig om te bouwen zijn, ik bedoel, d24 automaat eruit en 230f, m47 erin.
verder is mijn rangerover classis van 1975 toch geschorst, de kever is van '72 en de landrover van '68 dus hier heb ik geen gedoe mee.
henri
de golf 1 diesel blijft, omdat die zo zuinig is, 1:20 als het vrouwtje erin rijdt en 1;18.5/19 als ik erin rij.
de 740 diesel, weet ik nog niet 1300en nog iets vind ik echt wel veel.
ik heb nog een "88 er 740 met 230f motor en m47 bak liggen, maar daar ik de koppakking van kapot. ik heb de motor nooit gehoord. zit trouwens ook geen kenteken bij.
zou zoiets redelijk handig om te bouwen zijn, ik bedoel, d24 automaat eruit en 230f, m47 erin.
verder is mijn rangerover classis van 1975 toch geschorst, de kever is van '72 en de landrover van '68 dus hier heb ik geen gedoe mee.
henri
'85 volvo 740 gl diesel, '82 vw golf 1 diesel, '78 landrover 109 2.25 benzine, '75 rangerover classic 3.9 v8, '72 vw kever 1300, '68 landrover 88 homemade 3.5 v8, automatic, toyo axles, 9.00x16 tyres, roll cage... kortom tijdrovers!!!