30 April 2013, 21:00
Hallo allemaal. In antwoord op het topic "Wat ga jij doen" kan ik zeggen dat ik de drie jaar die mijn 245 (met LPG) nog moet voordat deze 40 jaar is de volledige MRB zal gaan afdragen aan de staat (en de provincie dmv de opcenten). Ik hoop dan dat dit geld goed besteed zal gaan worden. Helaas kan ik de 3x 1400 Euro niet zelf besteden aan het MKB en dan met name aan onze toeleveranciers uit de oldtimer-branche. Je kunt je geld maar 1x uitgeven en dat is dan voor de komende 3 jaar aan de staat. Ik zal mijn 245 uiteraard blijven onderhouden, want ik blijf er plezier aan houden om met zo'n stijl-ikoon uit de jaren 70 te mogen rijden. De wagens zijn gebouwd voor vele kilometers en dat ben ik zeker van plan te doen. Daarnaast heeft mijn 245 dit jaar mogen figureren in 2 Nederlandse filmproducties: "De Voyagers" en "De val van Aantjes". Ook een reden om deze wagen zeker niet van de hand te doen. Ik wens iedereen succes met zijn/haar keuze en de rekensom (LPG uitbouwen of niet). Maar als het even niet nodig is, verkoop je auto niet.
Groet, Erwin
Groet, Erwin
Sent from my Volvo 245