29 April 2013, 07:21
Volvo240245 schreef:Ik probeer alleen een andere denkwijze te introduceren omdat ze het op milieu gooien terwijl het om geld gaat.
Dus bij de leaserijders of bedrijven de verkapt loon stimuleren..... ook ingrijpen. Flut wagen of niet
Ieder heeft zijn eigen keuze bedankt rob voor je reactie.... misschien laat ik het allrmaal zitten en een aantal jaar ff betalen.
Hobby mag ook wat kosten.... heb iig geen afschrijving meer
Ik rij nu 10 jr aan auto vd zaak en betaal gewoon de bijtelling. Ben van de 65-70 kKm gemiddeld 80% voor de baas onderweg dus zeg 15000km rij ik prive.
Maar daar betaal ik netto zo'n beetje 3500 eur op jaarbasis voor. In mijn geval met als alternatief een volvo waar ik zelf aan kan werken zie ik dit dus helemaal
niet als verkapt loon. Ik snap die Helmondse logica hier even helemaal niet en zeker omdat er meer auto's zijn dan die Megane's en Prius gebakkies!
De overheid zal heus wel wakker worden omtrent die lage bijtelling dus zie ik deze op termijn wel weer verdwijnen.
Daarnaast betaalt de baas ook nogal wat aan lease en brandstof waarvan de overheid heus wel zijn graantje meepikt.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..