27 April 2013, 22:04
Volvo240245 schreef:Tja, ik ben ook niet blij met Weekers......... ik wacht eerst nog af wat het definitief wordt. Anders de LPG eruit omdat 6 jaar overbruggen te lang is.
Heeft iemand het adres van Weekers, ik denk dat velen de oude gastank graag aan hem doneren. Hoe dan ook met ben
Ik snap het niet. In de omringende landen is 30 jaar belastingvrij (wij zijn toch 1 europa alleen nu weer even niet)
Ik heb LPG omdat deze erin zat en rijdt verder ongeveer 6000 km per jaar.
Wat is de populatie van oldtimers die de schatkist moeten spekken?
Persoonlijk vind ik dat Hybride en lichte voertuigen ook belasting moeten gaan betalen.
Daarnaast moet men de LEASErijders aanpakken!!!! (verkapt loon, ondanks ze zeggen dat ze ervoor betalen)
Even een kort rekensommetje:
Renault megane station (14% bijtelling) jaarlijkse kosten belasting ongeveer 1800,00 euro.
En dat is alles!!!! (tankpas van de baas gem. 13000 km vrij rijden, GEEN wegenbelasting, GEEN verzekering, GEEN afschrijving, GEEN onderhoud)
Al rijdt je belastingvrij, 13000 km brandstof kost je ongeveer 2300,00 euro + Verzekering 130,00 + ONDERHOUD
hiermee hebben de (goedkopere leaserijders Megane, Prius etc) al minimaal 1000,00 voordeel (dit loopt dadelijk uit naar 3000,00) echt scheef!
Den Haag / Weekers, schaam je!!!! de populatie leaserijders is vele malen groter dan oldtimer liefhebbers.
gegroet een Volvo liefhebber
Ja daaag, alsof de tankpas van de baas de schuld is van de overheid. Of onderhoud. Of verzekering. Of afschrijving.