25 April 2013, 10:59
Als je zelf sleutelt, ben je hoe dan ook goedkoper uit. Reken maar ens uit wat een beurt in de garage kost. Vorige maand heeft onze Panda de laatste garantie beurt gekregen, voor die centjes kan ik de 140 best wel ff onderhouden, zelfs de OD-bak laten reviseren (geef maar een voorbeeld)
Dus in die optiek blijf je / kun je met een praktische oldtimer relatief zuinig vooruit. Minder handig voor de niet sleutelaar, echter zijn de meeste oldtimer bezitters er mee bezig, ..om er mee bezig te zijn..
daarnaast kan er gedacht worden om voor de "niet-sleutelaar" wat werkzaamheden uit te voeren, soort van ruilhandel. Wat de 1 kan, kan de ander weer niet.. op die manier lijkt het me mogelijk ook voor de "linkerhandenbezitters" een besparing te realiseren.
Ik haalde hem al aan en word verderop ook genoemd, "een 1op20 auto moet ook betaald worden", Panda van 2004-5 is er voor zo'n 3000 euri, niet weinig, wel praktisch en betrouwbaar, kwestie van smaak is onbetwistbaar, ik kom daar minstens 2x verder mee op de druppel benzine, en met G3 blijft ie vlgs mij MRB-vrij.
Ikweet het, heb makkelijk l*llen met de bijna 42 jr oude koets, en bedacht me vanmorgen nog "scoor 1 van de zeldzame Amazon diesels en hang er iets moderners in" of "wordt het na 23 jr toch maar ens tijd om de PV aan te pakken.."
Gezamenlijk kunnen we voordeel bereiken, de nieuwe manier van denken en ondernemen zal toch in de richting van "samen" en "delen" moeten gaan ... dus dit kan een mooie aanzet zijn..
Dus in die optiek blijf je / kun je met een praktische oldtimer relatief zuinig vooruit. Minder handig voor de niet sleutelaar, echter zijn de meeste oldtimer bezitters er mee bezig, ..om er mee bezig te zijn..
daarnaast kan er gedacht worden om voor de "niet-sleutelaar" wat werkzaamheden uit te voeren, soort van ruilhandel. Wat de 1 kan, kan de ander weer niet.. op die manier lijkt het me mogelijk ook voor de "linkerhandenbezitters" een besparing te realiseren.
Ik haalde hem al aan en word verderop ook genoemd, "een 1op20 auto moet ook betaald worden", Panda van 2004-5 is er voor zo'n 3000 euri, niet weinig, wel praktisch en betrouwbaar, kwestie van smaak is onbetwistbaar, ik kom daar minstens 2x verder mee op de druppel benzine, en met G3 blijft ie vlgs mij MRB-vrij.
Ikweet het, heb makkelijk l*llen met de bijna 42 jr oude koets, en bedacht me vanmorgen nog "scoor 1 van de zeldzame Amazon diesels en hang er iets moderners in" of "wordt het na 23 jr toch maar ens tijd om de PV aan te pakken.."
Gezamenlijk kunnen we voordeel bereiken, de nieuwe manier van denken en ondernemen zal toch in de richting van "samen" en "delen" moeten gaan ... dus dit kan een mooie aanzet zijn..