Mod
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk bericht:
Even snel gerekend voor 20.000 km/j:
1568 euro = Volvo op LPG
800 euro = Volvo op benzine
Alternatief
120 euro = Volvo op benzine en kwart tarief
330 euro = Extra Volvo 3 maanden rijden (3 maanden wegenbelasting, verzekering, schorsing en APK)
450 euro voor 2 Volvo's
Geschat brandstofverbruik
2200 euro op LPG
4500 euro op benzine
Conclusie, gewoon belasting aftikken of Volvo eruit en een oudere zoeken.
DopdeDouwer schreef:Naar aanleiding van dit topic lijkt het me handig om de rekenvoorbeelden en de consequenties voor het wagenpark apart te bespreken. Op die manier blijft de discussie over de regelgeving zelf een beetje schoon. Ongetwijfeld zullen er dubbelingen zijn, maar anders wordt het andere topic overspoeld met doorrekeningen en wagenpark-consequenties./Mod
Ben er zelf nog niet helemaal over uit wat ik doe. Ben op zich blij met het kwarttarief voor benzine autos voor 26/39-jarigen. Moet nog even aan het rekenen gaan.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk bericht:
Even snel gerekend voor 20.000 km/j:
1568 euro = Volvo op LPG
800 euro = Volvo op benzine
Alternatief
120 euro = Volvo op benzine en kwart tarief
330 euro = Extra Volvo 3 maanden rijden (3 maanden wegenbelasting, verzekering, schorsing en APK)
450 euro voor 2 Volvo's
Geschat brandstofverbruik
2200 euro op LPG
4500 euro op benzine
Conclusie, gewoon belasting aftikken of Volvo eruit en een oudere zoeken.
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus