1 April 2006, 10:33
ja, Paul de Leeuw had het een keertje aan, kom het ook wel eens op een foto tegen, meen twee weken geleden in NRC bij een reportage( geïntervieuwde had 'm aan)
orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl

