20 September 2012, 21:14
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20 September 2012, 21:16 door Jambon.)
"diabolo" is de grote rubberen, of in ons geval PU bus welke in de onderste draagarm zit, deze zit vervolgens opgesloten tussen zeg maar 2 stukken dik staal onder de bodem. Ik heb altijd al gekraak gehad met in- en uitveren doordat het PU niet meegeeft (het is immers geen rubber) en min of meer klemt tussen die 2 stukken staal. Verder heb ik m'n twijfels bij de wijze van smeren. De "diabolo" heeft in geval van het originele rubberen exemplaar een vast gevulcaniseerde bus in het hart. Deze zit dus middels een grote bout en moer aan de auto vast en doordat rubber meegeeft gaat dat prima qua vervorming, totdat de boel na jaren op is.. PU geeft niet mee, dus de RVS bus zit los in de "diabolo", zit ook vast op dezelfde manier aan de auto, en wordt gesmeerd middels meegeleverd vet welke tussen het hart van het PU lichaam en bus zit. Echter past e.e.a. precies en blijft er niet meer dan een filmlaagje ter plaatse achter. Vraag me dus af of dat wel voldoende is..
Overigens heb ik nog niet gekeken dus dit euvel hoeft nog helemaal niet zo te zijn..
kijk bv ook ens of de onderste schokbreker-rubbers nog "bestaan"...
Overigens heb ik nog niet gekeken dus dit euvel hoeft nog helemaal niet zo te zijn..
kijk bv ook ens of de onderste schokbreker-rubbers nog "bestaan"...