15 September 2012, 22:50
Relais bij de bijrijder ja.
12V weerskanten is onmogelijk, de 1 kant gaat naar massa via de pulsversterker en de ontstekings ECU. Op pin 1 zitten twee roodwitte draden? 1 gaat naar de pulsversterkers bij de linker koplamp, de ander naar de toerenteller via een stekker. Ws. komt de 12V vanaf deze stekker, een 9 polige stekker ergens. Zou dat 1 van je grijze connectors kunnen zijn die je aan de verkeerde stekker hebt gestoken?
12V weerskanten is onmogelijk, de 1 kant gaat naar massa via de pulsversterker en de ontstekings ECU. Op pin 1 zitten twee roodwitte draden? 1 gaat naar de pulsversterkers bij de linker koplamp, de ander naar de toerenteller via een stekker. Ws. komt de 12V vanaf deze stekker, een 9 polige stekker ergens. Zou dat 1 van je grijze connectors kunnen zijn die je aan de verkeerde stekker hebt gestoken?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969