1 September 2012, 23:48
Ik ben al een tijdje op zoek zoek naar een 240 automaat. heb geen grote kijk op techniek van auto's. Nu trof ik op marktplaats een auto die er m.i. mooi uitziet maar op de achteruit zie je een 240/260 reg. sticker zitten. Ik vraag me af of ik dit nu als gunstig of ongunstig moet opvatten als zo'n auto bij een garage te koop staat?
2 scenario's om m'n vraag toe te lichten.
De auto is van een liefhebber geweest: gunstig. zal er goed voor hebben gezorgd. Maar ook: de auto is mogelijk van een kenner geweest: ongunstig, zag er kennelijk geen gat meer in, zag een gegronde reden om er vanaf te willen?
wat vinden 240 kenners?
Het gaat overigens om een volvo 240 glt aut bij garage van schagen in heemstede. ik woon daar niet in de buurt. vandaar deze vraag.
Dirk jan
2 scenario's om m'n vraag toe te lichten.
De auto is van een liefhebber geweest: gunstig. zal er goed voor hebben gezorgd. Maar ook: de auto is mogelijk van een kenner geweest: ongunstig, zag er kennelijk geen gat meer in, zag een gegronde reden om er vanaf te willen?
wat vinden 240 kenners?
Het gaat overigens om een volvo 240 glt aut bij garage van schagen in heemstede. ik woon daar niet in de buurt. vandaar deze vraag.
Dirk jan