6 August 2012, 19:19
ben vandaag bij de volvo dealer geweest, deze wist er geen raad mee en heeft me weer terug gestuurd naar de lpg installateurs. ik werd hier beetje moe van dus op internet wat rondgezocht en toen een andere exper gesproken. op zijn advies het computertje van de lpg installatie 2 uur in de oven gedaan op 50 graden. leek even te helpen maar helaas kwam het geluid toch terug. ook klinkt het geluid wanneer de stekker los is van deze lpg computer dus daar kan t niet aan liggen. het vreemde is ook nogsteeds dat het geluid zich ook voordoet bij rijden op benzine maar niet tijdens het rijden op lpg?
nu schoot t me wel tebinnen dat ik laatst met de hevige regenval wel door een extreem diepe plas ben gereden (uit mijn hoofd was dat de nacht van woensdag op donderdag) dus het zou dan wel vreemd zijn dat het probleem zich op zondag plotseling voordoet? ook is het zo dat (vanuit stuurpositie gezien) de kappen rechts voor aan de onderkant van mijn volvo beschadigd zijn.
kan het zijn dat hierdoor water gekomen is op plekken waar je het niet hebben wil? ik kan geen plek vinden waar ik datsoort nieuwe kappen kan kopen, iemand nog suggestie? of zal dit onnodig zijn?
nu schoot t me wel tebinnen dat ik laatst met de hevige regenval wel door een extreem diepe plas ben gereden (uit mijn hoofd was dat de nacht van woensdag op donderdag) dus het zou dan wel vreemd zijn dat het probleem zich op zondag plotseling voordoet? ook is het zo dat (vanuit stuurpositie gezien) de kappen rechts voor aan de onderkant van mijn volvo beschadigd zijn.
kan het zijn dat hierdoor water gekomen is op plekken waar je het niet hebben wil? ik kan geen plek vinden waar ik datsoort nieuwe kappen kan kopen, iemand nog suggestie? of zal dit onnodig zijn?