21 September 2012, 20:14
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21 September 2012, 20:47 door Marc1970.)
Bij de 262C en de V6 houdt mijn kennis van Volvo's ongeveer op. Misschien lekt het uit het stuurhuis. Ik denk niet dat de automaat en de stuurpomp een reservoir delen, dat doen ze in geen enkele auto. Rem en koppeling gebruiken wel eens hetzelfde reservoir. De koeling van de automaat ATF loopt wel eens door de radiateur, ook een bron van ellende.
Ken je deze al: http://www.volvobertone.com/ heeft een aantal Bertone specifieke handboeken.
Ah, en in TP30001 (Volvo handboek) staat dat de B27 een derde soortje pompje heeft, een CAM Gear ('druppel' type) maar met apart reservoirtje erboven. Ho, om 1 of andere reden heet de pomp Saginaw.
Veel handboeken zijn op www te vinden, deze staat bv op scribd.com
Ken je deze al: http://www.volvobertone.com/ heeft een aantal Bertone specifieke handboeken.
Ah, en in TP30001 (Volvo handboek) staat dat de B27 een derde soortje pompje heeft, een CAM Gear ('druppel' type) maar met apart reservoirtje erboven. Ho, om 1 of andere reden heet de pomp Saginaw.
Veel handboeken zijn op www te vinden, deze staat bv op scribd.com
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969