9 July 2012, 14:25
Jambon schreef:daar zijn modules voor, moet ik nog ens induiken (de materie, niet de kofferbak..) Wij hebben in principe dezelfde auto op dit gebied. is dit materiaal iig.. Wat je doet is ipv het slot verdraaien, een mechaniek toepassen wat achter het slot vandaan draait, net omgekeerd dus.. maar moet wel plek voor zijn. Daar zal wat voor moet worden gefabriceerd. Plek is er wel..
Overigens moet je ivm zware klep ook iets maken wat hem iets opendrukt, anders istie meteen weer dicht, en dat mag ook weer niet te stevig zijn, anders gaat ie niet open..
hmmm dat word nog leuk. ik denk dat eerst maar eens voor de deuren mezelf ga inlezen en dan kijken of het em word.
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]

