8 July 2012, 11:30
Jambon schreef:rijhoogte weinig, dat doe je hoofdzakelijk met veren. Wegligging gaat er altijd op vooruit met een betere schokbreker, geel nog wat meer. Als vergelijk kun je ook naar Bilsteins kijken, in de meeste gevallen gas gevuld en werkend op ingaande en uitgaande slag, en dat komt de stabiliteit ook ten goede..
dankje jambon.
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]