25 September 2014, 22:25
Ok tof, zal ff op vkb kijken.
Net bougiekabels vervangen, heb de indruk dat het bijdraagt. Die bobinekabel was ook een noodoplossing die er al een jaar opzat (soms vergeet je dat gewoon gezien alle andere herstelwerkzaamheden)...
Toen was gasrepons nog sloom en de kickdown klopte steeds minder, dus stangetje ff bijgesteld. Ik had een armpje vd vorige carburateur overgezet, en daar moest ik toen wat uitvijlen om het passend te maken. De braampjes van dat gat in het armpje (duidelijk toch?
) zijn er blijkbaar allemaal uitgesleten dus vandaar de slome gasrespons.
Da's ook weer gefixt!
Net bougiekabels vervangen, heb de indruk dat het bijdraagt. Die bobinekabel was ook een noodoplossing die er al een jaar opzat (soms vergeet je dat gewoon gezien alle andere herstelwerkzaamheden)...
Toen was gasrepons nog sloom en de kickdown klopte steeds minder, dus stangetje ff bijgesteld. Ik had een armpje vd vorige carburateur overgezet, en daar moest ik toen wat uitvijlen om het passend te maken. De braampjes van dat gat in het armpje (duidelijk toch?

Da's ook weer gefixt!
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)